czwartek, 26 lipca 2018

Przerwa

Witam Was, kochani. W mojej ostatniej działalności byłam na tyle nieregularna, że czuję się dość dziwnie, pisząc tu. Chciałam po prostu ogłosić przerwę. Wrócę do Was prawdopodobnie po połowie sierpnia. Przeprowadzka mnie przerosła. Poza tym ba jakiś czas będę odłączona od Internetu. Caly czas jednak książki czytam i mam nadzieję, że wrócę do Was z samymi ciekawymi recenzjami. Trzymajcie za mnie kciuki, żebym szybko uporała się z kartonami! :* :*

PS: Przepraszam za moją nieobecność na waszych blogach, ale te zaległości zamierzam również nadrobić za jakiś czas. ;) Pozdrowieniaa!

24 komentarze:

  1. Spokojnie kochana dasz radę, bo kto jak nie Ty. 😊 My cierpliwie poczekamy, skup się na swoich sprawach. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to masz teraz co robić, spokojnie, blogosfera nie ucieknie;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heej, dobrze jest sobie o tym czasem przypomnieć. Zawsze obawiam się przerw, że zaprzepaszczą to, co do tej pory udało mi się osiągnąć!

      Usuń
  3. POczekamy. A TY spokojnie się rozpakowuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekamy i z pewnością niecierpliwie będziemy czekać na Twoje kolejne wpisy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozpakuj kartony i z niczym się nie spiesz :) Pozdraowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszytsko na spokojnie i bez nerwów ;) Będzie dobrze a my poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym spokojnie i bez nerwów to u mnie różnie bywa ;D ;D ;D!

      Usuń
  7. Czekamy aż wrócisz :) Póki co odpoczywaj od bloga i skup się na tym, co ważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziemy cierpliwie czekać na Ciebie i na kolejne recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przerwa czasami jest człowiekowi potrzeba ;)
    Trzymam kciuki za uporanie się z kartonami :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A zatem będziemy czekać z utęsknieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia. ;)
    Jak dasz radę ze wszystkim i wróci Internet to nie zapomnij nam opisać tych książek ,które przeczytasz w tym czasie. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Nie mogłabym tego nie zrobić! Piszę recenzje na bieżąco! :)

      Usuń